Profiboxing.cz

Přepnout do PC verze

NÁZOR Milovníci Kličků, chce to změnu! Perez s Magem budiž první vlaštovkou!

Abdusalamov vs. Perez / zdroj foto: www.boxingscene.comAbdusalamov vs. Perez / zdroj foto: www.boxingscene.comPRAHA – Velké zápasy jitří velké emoce. Dle tohoto kréda jsme viděli v noci na neděli jednu z nejparádnějších bitev těžkých vah poslední doby. Z první řady sledoval duel Mika Pereze s Magomedem Abdusalamovem i vládce supertíhy Vladimir Kličko.

Co se ukrajinskému šampiónovi WBA, WBO, IBF a IBO honilo asi hlavou? To těžko soudit, vědma nejsem, svůj pohled na zápas vám ale nyní rád nabídnu. Nechal jsem jej beze změn i po vývoji událostí příštích, jelikož následující řádky (kromě boxu níže) vznikaly již v pondělí odpoledne, proto prosím s tímto vědomím na tento komentář také nahlížejte...

DALŠÍ ČLÁNKY K TÉMATU:

Ač neskutečně nevyspán a unaven, shlédl jsem živě duel Maga s Perezem a ani necelé dva dny poté nelituji (a za tu dobu jsem ho viděl ještě asi dvakrát). Dle mého jsme byli svědky jednoho z nejlepších duelů těžkých vah od legendárních bitev hvězd této divize v 90. letech minulého století.

Radost z něj mi kalí následné velké zdravotní potíže Abdusalamova. Protože stále pevně věřím, že se z nich díky své bojovnosti Rus dostane, štve mne to hlavně kvůli kritikům podobných zápasů, který dostali do rukou triumf v podobě toho „jasný, pěkná jatka, ale k čemu jim to, když nezvládnou v kariéře více jak dvacet zápasů ve zdraví?".

Přijde mi, že tito lidé mají hodně krátkou paměť! Kolik podobných soubojů a to i patnáctikolových odboxovali v supertíze Louis, Marciano, Frazier, Foreman, Ali, Liston, Tyson, Holyfield a další? Byli po dvaceti zápasech nepoužitelní?! Byli hned nepoužitelní?! Měli až na Aliho následně nějaké výraznější zdravotní problémy, které lze spojovat s boxem?!

Ne, v boxu, stejně jako v životě není vše řízeno fakty a předem danými pravidly – kolik (mladých) lidí umírá ve spánku na krvácení do mozku, kvůli embóliím, či podobným náhlým zdraovotním indispozicím, aniž by předtím k tomu zavdali příčinu v podobě podobné rvačky?

Ano, Perez s Abdusalamovem si o zdravotní komplikace pochopitelně dost hlasitě říkali celých 30 minut jejich vzájemné bitvy, ale stejně tak se ani jednomu z nich nemuselo nic stát, a třeba je druhý den srazit auto na ulici. Ne, pevně věřím, že oba ukázali ostatním cestu, jakou se vydat k tomu, aby se o těžké váze opět mluvilo s úctou, kterou si zaslouží.

Jak už jsem psal dříve, dost bylo ukrajinských stylových mašin na výhru se jmenovkou KLIČKO. Stačilo. I když to mnozí mí kritici stále nechápou, nemám NIC proti jejich profesionalitě, tréninkové morálce, technice a vlastně i historické jedinečnosti – po této stránce jsou skvělí a právem patří do boxerské síně slávy – ale coby milovník válečníků Fraziera či Tysona chci prostě změnu.

Návrat starých časů. Doby, kdy jsme kromě technických dlouhorukých boxerů viděli i ty, kteří prostě šli vpřed se zvířecím instinktem „Zabít, nebo budeš zabit"! Vždyť Abdusalamov odboxoval většinu duelu se třemi zlomeninami v těle, včetně té na své silnější, levé ruce, kterou dosud kosil své soupeře, a s ošklivým cutem na levém víčku. Pro někoho blázen, pro mě bojovník, který proměnil heslo Rockyho „Neznám bolest" ve skutečnost.

Navíc, nikde není psáno, že siloví puncheři nemají techniku. Řekl bych, že ti, co podobně argumentují, skutečné „dřeváky" v ringu asi nikdy neviděli. Ano, Perez s Abdusalamovem nejsou vybroušení tanečníci a lá Kličkové.

Zároveň ale tvrdím, že jsou to BOXEŘI, ne panáci, kteří se jen naučili bouchat silně do pytle. Kdo si kdy box vyzkoušel, měl by mi dát za pravdu. Nebo vážně tyto dva chce někdo srovnávat například s takovým Nicolajem Firthou, jehož před týdnem sundal Deontay Wilder?

Proto chci věřit, že duely Stiverne-Arreola nebo právě Perez-Abdusalamov byly prvními vlaštovkami změn. Prvními vlaštovkami, aby by nás box bavil i něčím jiným než vybroušenou technikou, vyspělou taktikou a zákulisními praktikami dané silou vlastního jména.

A už kvůli těm výše zmíněným hnidopichům si ze srdce přeji, aby se Rus plně vyléčil a s nefalšovaným lékařským povolením se vrátil do ringu (I když šance je nyní dle posledních zpráv minimální, viz box níže). Možná nemá na to, aby získal titul mistra, ale rozhodně má na to, aby mne a další fanoušky boxu bavil. A to je pro mě daleko cennější než všechny ty vzývané světové tituly!

A i kdyby se náhodou Abdusalamov už nevrátil: pokud bude zdravý tak, aby mohl fungovat v běžném životě a stane se třeba trenérem, stejně si zápasem s Perezem zajistili oba slávu a fight, na který se bude po všech stránkách vzpomínat. O tom si někteří světoví šampióni mohou nechat jen zdát!

Děkuji vám Abdusalamove a Perezi! A prvně jmenovanému držím palce, aby se plně zotavil!

Pozn.: Pečlivě se na tento zápas podívejte, nebylo v něm jediné přerušení kvůli KLINČI! Kdyby ringový nenapomínal Pereze za úder pod pás a následně mu za něj nestrhl bod, tak v tom zápase vlastně kromě sbíraní bodovacích lístků nebyl vůbec potřeba.

Antonín Vavrda

NOVINKY K ZÁPASU ABDUSALAMOV - PEREZ A ZDRAVOTNÍMU STAVU RUSA

Dle vyjádření z týmu Magomeda Abdusalamova se jeho stav postupně lepší, i když ten v pondělí prodělal dokonce mozkovou mrtvici a v umělém spánku stráví minimálně ještě několik příštích dnů. Doktoři mu navíc po operaci krevních sraženin na mozku odebrali kus lebeční kosti, aby snížili tlak na mozek.

Stav dvaatřicetiletého Rusa nyní zajímá celý boxerský svět. Od chvíle, kdy vyšla informace o jeho kómatu, začaly jak americké servery, tak především ruská tisková agentura (zápas trochu informačně zaspala) chrlí jednu zprávu za druhou.

Krajanovi popřál brzké uzdravení snajpr Sergej Kovaljov, který dle svých slov pozoroval špatný zdravotní stav "Maga" už během zápasu (sledoval jej přímo v aréně), Alexander Povětkin, nebo i tábor soupeře. Mimochodem pro Kovaljova to mohlo být trochu deja vu, před dvěma lety totiž přímo v ringu zemřel jeho soupeř Roman Simakov.

"Je nám velmi líto, jak zápas pro Abdusalamova dopadl a celý náš tým K2 Promotions včetně bratří Kličků mu přeje brzké uzdravení. Děkujeme také jeho týmu o tom, jak pravidelně a podrobně informuje boxerský svět o Magově zdravotním stavu," citoval Fightnews.com promotéra Thomase Löfflera.

Kromě stovek fanoušků po celém světě poslal přání brzkého uzdravení také jeho přemožitel Mike Perez. "Všechny moje myšlenky nyní patří jen a pouze jemu. Doufám, že se brzo uzdraví. Boxoval jako skutečný bojovník. Vítězství mě těší, ale nyní mne zajímá jen jeho zdravotní stav," nechal se slyšet osmadvacetiletý Kubánec.

Jeho manažerská stáj (Main Events) vedená rodinou Lewkowiczů, do které patří i například Sergio Gabriel Martinez, zřídila pro svého svěřence i nadační fond. "Budeme pro něj dělat vše, co je v našich silách. Mago i jeho rodina bude potřebovat naší pomoct v této těžké chvíli, on bude potřebovat zaplatit účty za léčbu," napsal pro Boxingscene.com manažer Sampson Lewkowicz. Prvním z dárců byl i právě Martinez.

"Mago už nikdy nebude boxovat, ale je to dobrý člověk a statečný muž s krásnou rodinou. Musíme držet pospolu. Je to správná věc, každý dolar může pomoct," dodal zkušený promotér. Ten se nakonec vrátil z plánované cesty na koncil WBC v Bangkoku a spolu s manželkou Abdusalamova, jejich třemi dětmi, otcem a bratrem zůstává u jeho postele.

Právě z Thajska pak přilétla další finanční pomoc pro ruského boxera, organizace WBC, jejíž titul Amerického šampióna Abdusalamov v zápase s Perezem ztratil, se zavázala poslat na jeho konto 50 tisíc dolarů.

Jak přispět na konto MAGOMEDA ABDUSALAMOVA:

PayPal:

Šekem na adresu:

PO BOX 90174
Brooklyn, NY 11209

Kontaktní informace:

Bakanay Abdusalamova
Telefon: 203-368-8510

 

Nemáte povoleno vkládat komentáře.

Komentáře   

# Hrozný článek. Abdusalamov polomrtvý a Vávrda jásá !Mejla 2013-11-07 22:18
Jak už podotkl kolega Joe, článek by měl být objektivním shrnutím a ne exhibicí pisatele. Jednak Abdusalamov už do ringu nikdy nebude moci vstoupit a modleme se, aby přežil fyzicky a jeho rodina i finančně. Za další to z velké části byla spíše rvačka a Magův roh i rozhodčího by měli odsoudit za to, že zápas neukončili, přestože museli vidět, že Mago má otok mozku. Závěr zápasu už se sportem neměl nic společného a mohl se líbit jen primitivům. Proč to měl být jeden z nejlepších duelů Vavrda nepíše. Výborných zápasů bylo hodně a nelze je srovnávat, když proti sobě nastupovali rozdílní soupeři různých stylů. Každopádně býval famózní Tyson s neskutečnou prací trupu a rychlostí, podobně David Tua, Ike Ibeabuchi, precizní Holyfield, Corrie Sanders, všestranný Lewis a nyní Kličkové, z nichž zejména Vitalji nemá slabinu.
Ohlásit správci
# ...A.Vavrda 2013-11-07 22:37
Pořád stejný :) - Komentář je "exhibicí autora" to bys měl po těch letech kritiky mé osoby konečně vědět, myslel jsem, že se už něco naučil. Kdybys ten článek četl pořádně, ve druhém odstavci je poznámka o tom, kdy byl tvořen, tedy v době, kdy ještě o zdravotním stavu Maga nebyly tak podrobné informace. A pokud nechápeš, co chválím, tak je chyba na tvé straně, ne mojí. Překvapuje mne, že tentokrát žádná výtka ke gramatice, měkneš :D
Ohlásit správci
# ....Marmaduk 2013-11-08 15:21
Vitalij nemá slabinu ?? tak to mě stačí Mejlo.....
Ohlásit správci
# ... 2013-11-08 22:06
Vitaliho styl je neortodoxní a vizuálně možná neohrabanej, ale je neskutečně efektivní. Má dokonalý reflexy, ruce má dole a ranám se vyhejbá jen díky reflexům a když přece jen něco schytá, tak je to fuk, protože je zřejmě neknockoutovate lnej. Wladimirova slabina je jeho brada, Vitali je stejně efektivní jako Wladimir a navíc má perfektní bradu, takže pokud jde o slabiny, tak je na tom v současnej době ze všech nejlíp. Nevim, co zas kecáš.
Ohlásit správci
# ...A.Vavrda 2013-11-09 00:34
a to jsem vás teď chválil, jak jste klidní a slušní :) Vitalij má skutečně neortodoxní styl, jenže s ohledem na jeho věk, kdy právě to, na čem ten styl má založený, tak "stárne" nejrychleji, už ho za jedničku těžké váhy třeba já nepovažuji... každopádně k tomu rozdílu obou bratří to řekl hezky ten jejich trenér z Kyjeva, zaznělo to v tom jejich dokumentu - něco myslím ve stylu - "že Vitalij je jako kámen (žula) a Vladimir jako písek" nebo tak... každopádně to bylo hodně výstižné a pravdivé.
Ohlásit správci
# ....Marmaduk 2013-11-09 11:21
Wladimír má jednu postatnou slabinu a tou je že mu nesedí techničtí boxeři, pokud se podíváte na jeho zápas s Byrdem tak ač na body vedl tak vypadal přímo hrozně, těch ran co šlo vedle to byla hrůza....není také bez zajímavosti že od té doby již proti podobnému boxeru nestál, vždy to byl někdo kdo se příliš nehýbe a do koho se může Vitali strefovat a že je neknockouvateln ej ??-další hloupost s Lewisem už byl po tom 6 kole na ručník....ledva stál na nohách, každej jde sundat.
Ohlásit správci
# ..Dantte 2013-11-07 13:01
Parádní rubrika, která vždy dokáže rozproudit diskuzi a o to jde autorovi především :-D.Btw proč to píšu, jaký je Váš poslední nejlepčí titulový zápas (těžká váha), který se Vám opravdu líbil ? (jen takový průzkum) např. můj Lewis - Kličko, od té doby stále čekám na zápas, který mě postaví ze židle.
Ohlásit správci
# ...vyskovak.cz 2013-11-07 14:50
A proč vybírat jen z titulových zápasů? Pro diváka to prakticky nic neznamená, pěkně zaboxovat můžou i borci bez titulů.
Ohlásit správci
# ..Dantte 2013-11-07 15:40
To je jasné, proto píší titulový.
Ohlásit správci
# ...Dantte 2013-11-07 15:43
Btw, Máš rád hrušku nebo jablko ? A proč mám vybírat jen s tohoto druhu ovoce ? xDDDDD
Ohlásit správci
# ..pretty_boy 2013-11-07 16:52
Liakhovich vs Brewster.. od te doby nebyl lepsi titulovy zapas..!!
Ohlásit správci
# ReDuke 2013-11-07 21:58
Z té nedávné minulosti - první kolo zápasu Vitalij Kličko vs. Corrie Sanders.
Ohlásit správci
# ..Marmaduk 2013-11-06 22:10
Tím byl Tyson tak dobrý, jeho zápasy byli koukatelné ale pozor, zároven to nebyl žádný pouliční rváč, byl to boxerský génius, techika, rychlost výbušnost, nic podobného jsem zatím v jeho váze neviděl a asi už neuvidím.
Příkladně Perez mě ale zase tak jednoduchý nepřipadá, řekl bych že relativně techniku má,ale v poslední době toho moc neodboxoval.
Srovnání Kličků s F1 není na místě-ve F1 jde o to co máte k dispozici za techniku-techni ka tam je 80 % toho jestli se stanete mistrem světa nebo ne.
Ale boxer je v ringu sám.
Ohlásit správci
# ...A.Vavrda 2013-11-06 22:18
tak poslední reakce a pro dnešek končím, nestíhal bych nic jiného, i když je to výživné a zajímavé a o to mi šlo v první řadě Joe :)
Tyson byl úkaz i tím, jakého měl kouče, s Cusem si prostě dokonale sedli...

Taky si myslím, že v Perezovi je velký potenciál, jak jsem ho před kamarády hanil po "boxu" s Walkerem, tady mne mile překvapil, myslím, že má co nabídnout, i když by to asi chtělo trochu rychlejší nohy, chytání soupeřů mu moc nevoní...

Hele to byl příklad dominance, samozřejmě jsou to jiné sporty, ale lidi zapomenou na týmy, spojují to se jmény, stejně jako v tenise s Federerem, v cyklistice s Armstrongem, Indurainem a podobně... šlo o srovnání té dominance, že prostě lidem po čase začne vadit...
Ohlásit správci
# ..Marmaduk 2013-11-06 22:29
Já zase doplním že by Perez mohl schodit tak na 98-100 kg, při jeho výšce je 106,6 kg ještě pořád dost.
Ohlásit správci
# ...A.Vavrda 2013-11-06 22:37
Souhlas :) a mizím - všem díky, zítra zase nakouknu, pro dnešek dobrou noc :)
Ohlásit správci
# TysonDuke 2013-11-06 23:22
S tím Tysonem souhlasím. V první části kariéry byl typickej in-fighter neboli swarmer, až v té druhé části byl rváč...výhoda byla v tom, že on ten svůj "in-fighting" dokázal zkombinovat, jak píšeš, s obrovskou silou a výbušností...to znamená že všichni boxeři-technici ho neměli šanci udržet na distanc, protože se na ně navalil jak lavina, zatímco rváči taky nemohli obstát, protože je překonal jak svojí silou, tak dynamikou, kterou rváči postrádají...vr ažedná kombinace techniky, síly a dynamiky...takž e Mike Tyson byl jednoznačně v těžké váze úžasnou vyjímkou a mylně si ho dnes spousta lidí spojuje s nějakým rvaním a boucháním hlava nehlava (a samozřejmě kousáním do ucha :-)).
Ohlásit správci
# nazorpretty_boy 2013-11-06 21:58
Tohle neni cesta, kterou by se mela tezka vaha ubirat.. jak je videt na prikladu Floyd Mayweathera, dokazi si fanousci na boxu najit i jine pozitivni veci, nez jen brutalni bitky pri nichz strika krev a konci bezvedomim a to dokonale technicke umeni, boxerskou inteligenci.. tu maji v podstate i Klickove, bohuzel v jejich pripade neni tak efektni, treba jako v pripade Floyda..:-) pro me nebyl zapas Abdu - Perez nicim jinym, nez prave po vyse jmenovanych vecech obzvlaste ze strany Rusa nezvladnuty... treba takovy Gatti bojoval atraktivni zapasy, ale kdyz se utkal s Floydem, dostal lekci.. technika a chytrost je v ringu nejdulezitejsi, na to nezapomenme..:- )
Ohlásit správci
# ...A.Vavrda 2013-11-06 22:23
Floyd je úkaz a jak píšu v tom sloupku - ne každý rváč je kopyto a ne každý technik baví, prostě to chce vyváženost, já se rád podívám i na některé starší fighty Vlada, je prostě dokonalý, co tím chci říct a co jsem i psal - můžeme řešit techniku jak chceme a ano, v boxu bez ní neobstojíš, ale prosím, nechtějme stroje, kterým jde jen a jen prachy a výhry, furt je to sport a měl by bavit a je to bojový sport a já prostě od něj chci bojovnost, vůli soupeře sundat, ne utancovat a unkličovat, protože se bojím porážky (a to jsou slova samotného Vlada). Tyson to řekl správně: dnešním šampiónům chybí ten zvířecí instinkt, mód zabijáka. A Vlado s Floydem jsou jiní - Floyd se nebojí, když na to přijde i přestřelek, jeho obrana spočívá v něčem jiném než v klinčích (a teď to nemyslím nějak zle vůči Kličkovi), takže je to koukatelnější na pohled. Je na druhou stranu jasné, že v těžké váze takový styl praktikovat nejde :) Já mám ale těžkou váhu prostě spojenou se silou, "brutalitou", touhou po
Ohlásit správci
# ...A.Vavrda 2013-11-06 22:28
krvi, po tom zadupat soupeře do země, na tanečky jsou právě ty nižší váhy :) Zabte mne klidně, ale tenhle pohled se prostě u mě nezmění - zápas Mago-Perez byl v mých očích super a nejen v mých a přál bych si více takových ovšem bez podobných následků a říkám, není přímá úměra mezi schytanými údery a poškozením mozku, na tohle rovnice není... byla to prostě válka, která k těžké váze sedí. Válka bez obran, ale boxerů ne pytlů, které neumí boxovat. Ale je jasné, že každý máme něco jiného na boxu, co nás baví :-) A i proto je to tak krásný sport, protože si na něm každý najde to svoje. Budu se opakovat - k těžké váze patří tvrdost a sem tam nějaké ostřejší výměny, ne vypočítavost a to se furt bavíme jen o dění v ringu, o tom, jak získávají ti top boxeři s top zázemím výhodu nad soupeři v zákulisí už tu řeč není a to by bylo na jinou debatu.
Ohlásit správci
# jjkraus 2013-11-06 21:48
Jsem rád Tondo, žes použil ty formule (můžeme dát i Woodse, Loeba atd.) - sám si odpovídáš - tedy - at se najde borec, který ho porazí, vše ostatní šampiony nezajímá, natož přání fanoušků a komentátorů... At přijde novej Sanders atd., bude to ku prospěchu, ale ono kulový, Sasu si pěstovali pro tenhle duel a jak vypadal, Haye dostal, prostě, at přijde další, každý z nich má šanci.. Ale bohužel, ani jeden z techto dvou. Duel Abdusalamov-Per ez, pěkný pokoukáníá, pro mě spíše rvačka, absence taktiky a strategie, jdu se bít... Víš proč dokáže Kličko, Mayweather, Hopkins, dříve Lewis tak dlouho (dle jejich let) být ve formě? Strýko Mayweather to řekl jasně - borci, kteří jdou toe-to-toe časem odpadají, tělo udrží jen určitý počet úderů... Ti chytří boxují hlavou a nepoužívají jí (jako bohužel Mago) jako kryt, ale kryjí se, či se snaží eliminovat počet úderů... A tom to je...
Ohlásit správci
# jj2kraus 2013-11-06 21:49
Jak dlouho asi vydrží Provodnikov? S hlavou jako meloun po každým zápase? Ano fanouškům se to líbí... Ale každý těch borců tam jde boxovat o život a pro mě nepochopitelně bez pojistek? Copak nemusí statním komisím ukázat lékařské osvědčení a právě pojistné smlouvy? To už je úplně mimo... Fanoušci atd posílají peníze, když jeden jeho kolega vydělá 100 milionů USD za večer... Sorry, ale tohle je fakt divný...
Ohlásit správci
# ...A.Vavrda 2013-11-06 22:34
Ano, pak jsme u té jiné debaty - ať se najde borec, který ale bude mít srovnatelné podmínky. Neřeší se před zápasem rukavice, váha, jídlo, hotel, cestování, situace těsně před zápasem a podobně. Floyd, Hopkins i Vlado poráží většinu svých soupeřů už před zápasem (a sami to přímo i nepřímo přiznávají). Nevím, nakolik se pohybujete okolo boxu, ale díky Lukášovi i práci novináře mám možnost nahlédnout do zákulisí, za oponu, nejen u boxu a věř mi, že ne vždy mají soupeři (nejen v boxu) stejnou startovní čáru...Ali s Frazierem kromě keců na sebe nemuseli šít v zákulisí žádné sviňárny s rukavimice, stejně tak Tyson s Holyfieldem a podobně, tak jak se děje bohužel dnes, jsme zpět i u zápasu Pacman-Mayweath er, kde to kydne na čem? PRACHÁCH = televize + nesmyslné dopingovky... ps: Kde je psáno, že mu Floyd také třeba něco nepošle, boxeři jsou svým způsobem komunita a jedna velká rodina... co se týče pojistek - zajímavá připomínka, rozhodně stojí za zjištění podrobností, díky za námět!
Ohlásit správci
# jj3kraus 2013-11-06 22:52
doufám, že mu Floyd pošle, stejně jako K2, kteří posílají na charity dost, o tom žádná..
K podmínkám - prosim tě Tondo, jestli chceš bejt šampion, musíš zkousnout ledasco... Myslíš, že Alvarez, Haye atd byli poškození? to asi nemysliš vážně... Ano, jsou to šampioni a využívají svého postavení (ve fotbale daš soupeři doma horší, menší, natěsnanou šatnu, hnusný balony atd., je to ve všech sportech... To, o čem povídaš se dělalo dříve, dělá se a bude dělat... A dělal to jak Ali, Frazier, Holyyfield i Tyson... nebudme naivní... To nebyli ferový kluci, stejně jako nejsou ted... Apropos, vždyt K2 si to vykouseli nyni v Moskvě a co se stalo? Nic... Sampion, je král a král se bude držet za pomoci všech možností... jako v životě a pro ně je toto život:-D
Ohlásit správci
# ....Marmaduk 2013-11-08 21:04
nevím jak Holyfield, Tyson , Ali a jiní,ale minimálně Joe Frazier férový chlap byl....
Ohlásit správci
# .Joe 2013-11-06 19:36
Lukáši, ohlídej si, prosím, své redaktory, začíná to tu jít do sraček. Pan Vavrda by si měl uvědomit, že článek by měl být nějaké objektivní shrnutí a ne prostředek, jak ventylovat své touhy a nenávisti. Ano, zrovna tento článek je v rubrice "NÁZOR", to je v pořádku, ono bohužel tak nějak podobně vypadá každý druhý článek. Za chvíli to tu můžete přejmenovat na ProfiAntiKličko Boxing.cz. To už snad ani není možný. Pomalu v každým nadpisu figuruje jméno Kličko, aniž by se jich článek týkal. Co furt brečíte, proboha? To je furt "dost bylo Kličků", "Chci změnu". Já chci zase aby Mars byl zelenej. Držte se raději zpravodajství a výlevy názorů nechte do diskuzí, nebaví mě, když mi každej článek byť skrytě cpe postoj autora. A byl bych rád, kdyby jedinej českej web, jehož majitel se zasluhuje o boxerskou osvětu, za něco stál. Děkuji
Ohlásit správci
# .Joe 2013-11-06 20:08
Nechci bejt úplně kritickej, tak chci ještě dodat, že si vážím toho, kolik článkům a reportům věnujete úsilí, musí to sebrat šílený kvantum času. Takovejhle informační servis, co se týče boxu, tu nemá obdoby. Fakt ale neni dobrý, když z každýho článku dýchá antikličkovská propaganda. Ty stupidní výlevy milovníků či haterů kličků patří do řad fanoušků a do diskuze. Pokud vás někdo pověřit pozicí redaktora, tak by bylo vhodné, kdyby jste alespoň vy byl profesionální a nad věcí, tak jako je tomu na zahraničních webech, v zahraničních vysíláních atd. Toto je sport. Ne pop music, kde můžete oprávněně nadávat, že nejpopulárnější jsou sračky. Sport je ve své podstatě objektivní a když někde vyhrává, tak prostě právem vyhrává.
Ohlásit správci
# .Joe 2013-11-06 20:09
Samozřejmě k tomu patří i emoce, zážitek, osobní preference, klidně si párkrát posteskněte, že Kličko není Tyson, to dělají i na HBO, ale vždycky mu dají naprosto profesionální a objektivní kredit, který si jistojistě zaslouží. Ale nikdy se to nezvrtne v neustálé stěžování a vykřikování hloupostí. Kličko je momentálně nejlepší, tak, jako je Bolt nejrychlejší a až ho nějaký "zábavný" bijec zdolá, tak se zaradujte, ale nestrefujte se do něho neustále.
Ohlásit správci
# .Joe 2013-11-06 20:15
Uvědomte si, že Kličko je ten poslední, koho za to, že dnešní box není podle vašich představ, můžete vinit. Budu si v nějakým sportu stěžovat, že se mě nebaví styl vítěze? Ne, mohu si pouze stěžovat, že je konkurence neschopná s tím něco udělat.
Ohlásit správci
# ...A.Vavrda 2013-11-06 20:15
Máte štěstí za ten dodatek, protože už jsem měl připravenou hodně ostrou odpověď :) ... to co píšete v druhém příspěvku je na delší povídání, ne na 1000 znaků tady, jestli máte zájem, můj mail je v kontaktech... k tomu prvnímu - je třeba číst i více než titulek, zmiňuji to i tady - KLIČKY RESPEKTUJI ZA JEJICH PŘÍSTUP, myslím smrtelně vážně to, že patří do Boxerské síně slávy, ale čistí jako lilie skutečně nejsou. A myslím, že je správně, když taky někdo tu jejich propagandu zde v Česku zmírní, už jsem to psal vícekrát - box nejsou jen Kličkové, bohužel to tak zde vypadá. A že jsou často v titulcích, vy si na to stěžujete, ale na druhou stranu, jejich jméno kliká, jen tím de facto poukazuji na to, co vlastně vadí i vám, jestli mi rozumíte. Komentáře patří ke všem webům i těm zahraničním, protože vyvolávají největší emoce, jestli vám třeba vadil článek MMA vs. box - jen jsem přepisoval, co vámi zmíněné zahraniční weby napsali, nebyl v tom žádný můj skrytý názor, nemá tam zastání ani
Ohlásit správci
# ...A.Vavrda 2013-11-06 20:18
jedna ze stran... a že do titulku strčím tu nejchytlavější část z článku - to je holt moje práce, bohužel, dokud budou dnešní média a čtenáři fungovat, tak jak fungují, nemám jinou možnost, sám na malém webu to nezměním, i když mohu mít tisíckrát stejný názor jako vy... ale říkám tohle je na větší diskuzi a ne vždy je důležité číst titulek, který je "lákadlo" pro masy, ale je důležité číst celý článek a nezaujatě, tak jak chcete po mne, abych je psal... jediný "úlet", bulvár, který jsem si možná mohl a měl odpustit je ten článek o simulování Vitalije Klička, tam emoce a naštvání na to, jak WBC a Vitalij fungují, zahrálo svojí roli, ale měl jsem to podat jinak...
Ohlásit správci
# NE, díkyDuke 2013-11-06 18:29
Rozhodně nebudu obhajovat Vladimirovo klinčování, to je hnus, ale říkat, že tohle je pěknej box??? Tohle nebyl box, ale obyčejná rvačka, kdy se dva řízci mlátili do hlavy až za to jeden z nich málem zaplatil životem. Box je o technice, rychlosti, pohybu a inteligenci - dát ránu a nedostat - ne o mlácení hlava nehlava. V těžké váze bohužel posledních pár let o boxu příliš mluvit nemůžeme, až na nějaké vyjímky.
Ohlásit správci
# NE, díkyDuke 2013-11-06 18:32
Navíc by se mělo rozeznávat mezi boxem jakožto sportem a boxem jakožto vraždou. V tomto zápasu moc sportu nebylo, měl být dávno ukončen.

P.S.: Zajímavé je, že v Česku by měl Mago celou tuhle hospitalizaci zadarmo (krom drobných poplatků samozřejmě).
Ohlásit správci
# ...A.Vavrda 2013-11-06 18:36
Proč stopnout? Mago si na nic velkého nestěžoval a se zlomenou čelistí už boxovalo více boxerů, stejně jako s nosem... Tohle by si musel říct sám Mago, pokud neřekl, že má zlomenou ruku nebo tak, na základě čeho ukončit, když to byl vzájemně (i úderově) vyrovnaná bitva? Proč ukončit? A znovu se vrátím do historie - vem si zápas Frazier-Ali, schválně - v čem byla jejich třetí bitva jiná (a teď vynechejme okolnosti, fanoušky, prachy, vlivy, ale vezmi jen čistě dění v ringu)?
Ohlásit správci
# dodatekA.Vavrda 2013-11-06 18:38
a nemusíme jít tak do minulosti - první duel Alvarado-Rios byl i úderově úplně stejný... jen prostě Alvarado to nevydržel do konce, nebo zápas Alvarada s Herrerou, jestli jsi viděl... ano, jsou to menší kluci, ale také mají menší sílu v úderech, a právě o to větší obdiv u mě tihle dva mají, že si to takhle rozdali...
Ohlásit správci
# ReDuke 2013-11-06 18:47
Jo no, máš bohužel pravdu, že za těchto podmínek to stopnout nejde. Ale možná by se to mělo v takovýchto případech zmírnit. Přece jde jen o sport. Kdyby Mago v pátem kole skončil, mohl ještě dalších 10 let boxovat a vyhrát desítky zápasů.
K tomu duelu Frazier-Ali - kromě větší techničnosti a atletičnosti obou borců na to mám stejnej názor :D zvlášť těch 15 kol byla fakt prasárna a tam už šlo taky o život. Ještě že to oba přežili.
U těch lehčích vah jsou ale stejně ty rány obecně menší, lehčí...samozře jmě to je pořád box, kde může rozhodnout jeden úder, ale i tak bych řekl že v lehčích vahách "rozhoduje" více úderů než v těžké - nejen že jich více padne, ale jsou také "měkčí" a většinou jsou boxeři v lehčích váhovkách atletičtější, techničtější a "šikovnější", takže se lépe kryjí, lépe uhýbají...samoz řejmě jde z mojí strany rovněž o názor a v určitých ohledech jsou moje dojmy jistě dosti subjektivní a diskutabilní. Jen prostě nemám rád, když se box zvrhne v boj o život.
Ohlásit správci
# ...A.Vavrda 2013-11-06 18:54
Jo určitě máš pravdu, jenže kdo by tohle stopnul, přiznám se, že když jsem se na to díval a asi jsem nebyl sám (i dle komentátorů nejen českých), tak všichni byli unešeni, bylo to divadlo, které těžká váha dlouho nenabídla... Když vládne adrenalin, víš jak a kdyby oba odkráčeli domů a byli v pohodě, nikdo to neřeší a hodně lidí mluví o zápase roku... techničtější byl Ali, myslím, že Frazier je na úrovni Pereze, a jak píšu v komentáře, myslím, že oba jsou boxerští, plácačky si představuji jinak :) ale jo, souhlas, neměl by to být boj o život, na druhou stranu je to bojový sport, ta hranice je strašně tenká a bylo x fightů, kde se těm klukům nic nestalo, co si třeba naložili takhle namátkou Qawi s Evanderem atd... jo, s těmi menšími vahami souhlasím, ale i tak tam nějaká úměra je - 110kiloví bijci jsou odolnější, větší kosti atd... A v pohodě, s tebou a tobě podobnými člověk podiskutuje rád, lidi, kteří se druhým za jejich názor vysmívají a podobně, bych střílel, s tebou se dá mluvit!!!
Ohlásit správci
# Těžké váhyDuke 2013-11-06 19:06
Já s tím českým komentářem právě moc nesouhlasil :D Nadšení jsem sdílel jen prvních pár kol :D Když to vezmeme čistě z pohledu atraktivity, tak je to určitě obrovská změna (k lepšímu) oproti Vladimirovi (na Vitalije koukám rád). Ale přece jen, pro mě jakožto milovníka technického (a amatérského) boxu a středních vah to prostě není :D

Qawi s Holyfieldem jsem neviděl, ale kouknu. Co se týče té odolnosti - ano, mají silnější kosti i svaly, jenže tady jde teď o mozek a ten má každý stejnej, bohužel :-) To je asi ta jediná nevýhoda no.

Díky, nápodobně, aspoň si můžeme urovnat svoje názory a argumenty a vyslechnout si "druhou stranu barikády" :-)
Ohlásit správci
# ...A.Vavrda 2013-11-06 19:11
By mě zajímalo, kdo dává ty plusy a minusy k té naší diskuzi :) ...tak oni byli nadšeni i zahraniční, jj, taky mám zápasy Vitalije radši, bohužel věk a soustředění na jiné věci prostě nezastavíš... já jsem na těžké váze vyrostl - Mike Tyson, pro mě jediný a jedinečný :) ale čím více jej sleduji (box), tím více mám rád i ty nižší váhy, teď už od bantamu výš sleduji vše podstatné... Qawi měl drsných zápasů více, byl to trošku magor :) ... poslední argument :) - i mozek ti chrání kosti a to dokonce ty nejtvrdší spolu s hrudním košem, příroda věděla proč a jak to zařídit :) .... ale je to můj poslední argument pro srovnání s válkami v nižších vahách, pak už nic v rukávu nemám a budu muset kapitulovat :)
Ohlásit správci
# ....Duke 2013-11-06 19:28
Neboj, neminusuju tě a nemám ani žádné skryté spojence :D No jenže problém je v tom, že mohutnost těch kostí v podstatě vůbec není důležitá (pokud se nebavíme o zlomeninách a výdrži obličeje). Jde o mozek vevnitř a také cévy v něm - ty jsou, víceméně, u každého člověka stejné...a když ten mozek hezky lítá vevnitř tam a zpátky tak to asi nebude nic moc :D na druhou stranu mají mohutnější krční svalstvo a to může také v lecčems pomoct...

Jinak mě osobně se teď moc líbil Golovkin, ten jeho smrtící silově-technick ej box je úžasnej. Bylo by zajímavé ho vidět proti Martinezovi. Stejně tak doufám že se Pacman utká po Riosovi s Mayweatherem. To by mohly být pěkně zajímavé zápasy, na které bys pak možná vzpomínal stejně jako na Tysona :D Pak se ještě těším na Froche.
Ohlásit správci
# ...A.Vavrda 2013-11-06 20:28
Nebojím, já si s těch plusů a minusů dělám hov.. :) jen se mi líbilo, jak člověk článek pětkrát zaktualizoval a pětkrát se to přelilo :-D
Dobře, balím to, máš recht, přesto se mi tahle "rvačka" fakt líbila a stojím si minimálně za tím, že do netechnických telat mají oba daleko, to že Magovi chybí obrana, to je věc druhá...
Jo, Golovkin je super, ale zajímalo by mne, co se stane, až proti němu stane frajer, který se nebude bát i více útočit, i když je to na druhou stranu proti němu strašně těžké...Je fakt, že Martinez by se ho nebál, navíc on má tyhle typy fighterů rád :)... Pacman-Mayweath er? Můj sen :) To by byl zápas století, mám Filipínce fakt rád a zároveň uznávám - ač nerad :) - schopnosti a dovednosti Floyda...
Ohlásit správci
# ...A.Vavrda 2013-11-06 20:28
Co se týče Frocha, tady se neshodneme, mě přijde přeceňovaný, s Kesslerem měl očividné kondiční problémy, lehce párkrát také hulil. Já nevím, je to "osobní", prostě mi tenhle boxer nesedí, ani nevím proč, přijde mi i výběrem soupeřů "vyčůranej jako díra do sněhu" :))
Ohlásit správci
# ...Duke 2013-11-06 21:21
Ano, uznávám, že to nebyla až taková rvačka, jak jsem psal původně - spíš byli oba téměř stejně dobří a proto to tak vypadalo. Techniky tam bylo spoustu a nebylo to jak klasické souboje boxovacích pytlů v dnešní těžké váze (nebo boxovacího pytle vs. Kličko).U Golovkina bych hodně sázel na jeho amatérskou kariéru a jeho bradu, takže myslím (a doufám :D ) že problémy mít nebude. U Pacmana se konečně do puntíku shodneme :D Jeho zápasy a styl jsou úžasné a jak říkáš - Floyd se musí respektovat, jeho obrana je parádní...ale doufám že se tihle dva střetnou a ukáže se kdo je opravdovej král P4P - samozřejmě budu fandit Pacquiaovi a rád si na ten zápas, stejně jako u Canela, přivstanu. A u Froche se zase neshodneme :D Mně se na něm líbí, že se fakt utkal s těma nejlepšíma s nejlepších. Má sice záhadnej styl alá Vitalij, ale talent má nespornej a kromě Warda vždy dokázal obstát. U obou případů s Kesslerem se to bohužel zvrhlo v takovou trošku rvačku no :D Ale na fight s Grovesem se těším.
Ohlásit správci
# ...A.Vavrda 2013-11-06 22:36
Už jen krátce - OKA, OKA, OKA :) ... Floyd vs Pacman prostě musí být... k Frochovi jen tohle - na zápas s Grovesem se sám také velmi těším, ale kvůli Grovesovi, myslím si, že ho porazí, měl jsem tu čest ho vidět na živo v ringu i v zákulisí a udělal na mě dojem. Má výhodu, u Frocha jsem tu možnost neměl, možná by mě po osobním kontaktu donutil změnit na něj názor :)
Ohlásit správci
# ...A.Vavrda 2013-11-06 18:33
Proto je "NÁZOR" ... mě se ten zápas líbil a myslím, že oba jsou i dostatečně techničtí... Nevím, v čem to bylo jiné od toho, jak boxoval Frazier, nebo zápas Alvarado-Rios, Provodnikov-Bra dley?
Ohlásit správci
# Vavrdaa DukeVenca 2013-11-06 19:39
Rozumný a smysluplný názory kluci, jen Vavrdo k článku, možná Vladimír trénuje a boxuje takhle nudně aby jako Mago nedopadl, když sám ví že jeho odolnost je chatrná, proto jeho zápasy vypadají tak jak vypadají
Ohlásit správci
# ...A.Vavrda 2013-11-06 20:09
A právě proto si přeji změnu :) ono čistě z celkového hlediska, žádná extrémní dominance v ničem tak nějak nesvědčí a o sportu to platí zvlášť. Teď to nemyslím nijak konkrétně, i kdyby vládl 7 Tyson, Ali, taky by to asi nebylo úplně ono :) - viz. mne napadají formule, jak se nadávalo na Schumiho, teď na Vettela :) prostě to sem tak chce změnu :)
Ohlásit správci
# WkVenca 2013-11-06 20:19
Jasný rozumím, jen jsem se zastával WK že mu fandím, ale názor neberu nikomu rád si poslechnu nebo přečtu
Ohlásit správci
# ...A.Vavrda 2013-11-06 20:22
Chápu a rozumím, myslím si tak či onak, že v Česku je stále více fandů Kličků než jejich odpůrců a nikomu to nevyčítám. Jak jsme tady psali s Dukem a píšu to dost často - každý máme právo na názor, pokud je slušně formulovaný, je jasné, že ne vždy se někým shodneme nebo ne... jak by řekl klasik: A VO VO VO TOM TO JE :)
Ohlásit správci

Copyright © 2010-2020 Profiboxing.cz

Nahoru PC verze